Tunniplaan

        Stuudium

       Menüü

        Koolibuss

        Koolivorm

                                                                                 

 

 

 

 

 

 

 

« Tagasi

Suur õuesõppe päev

Eelmisel nädalal toimus koolis suur õuesõppe päev koos erinevate tundide, õuesõppe mängu ja konverentsiga. 

Päev algas õuehooaja avamisega ning toreda mänguga, kus lapsed otsisid mõisapargist erinevaid kevadlilli. Leidsime neid palju. Ning näiteks erinevaid puid ja põõsaid on mõisapargis lausa üle 40 erineva liigi.

Seejärel toimusid põnevad õuesõppe tunnid, mille puhul tegid õpetajad üheks tunniks vahetust ja andsid tundi mõnele teisele klassile kui tavapäraselt. 

Jätkasime ülekoolilise õuesõppe mänguga, mis oli mõisamajanduse teemaline - mõisapargi kaarti lugedes liikusid lapsed erinevatesse punktidesse, kus tutvusid õpetajate juhendamisel mõisaaegsete tööde, tegevuste, tööriistade ja koduloomadega. Näiteks oli huvitav teada saada, milliseid tööriistu kasutatakse põllutöödeks ning mis järjekorras neid alates kevadest kasutama hakatakse. Samuti tekitas elevust mesinduse punkt, kus saime teada, et mõisapargis oli varem uhke mesitaru (pildil), mille vundamentki on säilinud.

Konverentsiks olid kõik klassid ja lasteaed ette valmistanud põnevad ettekanded - nahkhiirtest, puudest, rändlindudest, pilvedest, kevade märkidest, mõisapargist. Konverentsile eelnenud nädalatel olid nii meie kui Muraste ja Vääna-Jõesuu kooli õpilased teostanud ilmavaatlusi. Vaatluste tulemustega tutvusime konverentsil. Osalesid ka Muraste ja Vääna-Jõesuu õpilased, kes samuti ettekannetega esinesid. Konverents lõppes lõbusa ilmaräpi laulmisega ning hiljem pakkus lasteaed mänguväljakul nõgeseteed.

Konverents toimus teist aastat järjest ning sellest on kujunemas tore traditsioon. Mitmed meie kooli õpetajad osalevad Erasmus+ koolitustel üle Euroopa ning üheks prioriteetseks koolitusvaldkonnaks on olnud just õuesõpe. Koolitustel käinud õpetajad on jaganud oma teadmisi ka teistele kolleegidele, nt. kuidas kasutada õuesõppes kaasaegseid IT-lahendusi, milliste uudsete tegevustega lastele loodust tutvustada jne. Õpetajad on kasutanud metoodikaid ka erinevate ülekooliliste sündmuste läbi viimisel. See on andnud koolile ja õpetajatele teadmisi ja motivatsiooni õuesõppega tegelemiseks ning lastele palju uusi õppimiskogemusi. 

Oleme rõõmsad, et meie ümber on loodus ja keskkond, kust saame nii palju õppida!